Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě

Přihlášení

Inzeráty - pracovní místa

Datum zveřejnění: 15. 09. 2021
Kontakt
+420 775 999 733, masco@wosa.cz
Kontaktní osoba
Zdeňka Kotasová

PROJEKTANT POZEMNÍCH STAVEB Do zavedené projekční kanceláře s dlouhou tradicí hledáme projektanta pozemních staveb, začínajícího, či s praxí. Nabízíme práci na různorodých projektech (rodinné domy, bytové domy, polyfunkční objekty). Náplní práce bude vypracování projektové dokumentace od studie, územního a stavebního řízení až po prováděcí dokumentaci, a dále koordinace jednotlivých profesí, vše pod vedením Ak. arch. Tomáše Kotase. Práce možná v kanceláři v Brně, či externě z domova. Páce je možná i na živnostenský list. Požadujeme znalost práce v Autocadu, či Revitu, znalost Photoshopu výhodou. Kontakt: Zdeňka Kotasová, +420 775 999 733, mail: masco@wosa.cz

Datum zveřejnění: 14. 09. 2021
Kontakt
boskova@central-group.cz
Kontaktní osoba
Bošková

V CENTRAL GROUP nás baví stavět novou Prahu – pojďte do toho s námi! Připravujeme realizaci více než 30.000 bytů v nových pražských čtvrtích. Výstavbu bezmála 1.000 bytů zahajujeme ještě letos, přes 1.800 bytů příští rok. Naše projekty jsou výsledkem týmové spolupráce stabilního týmu kreativních architektů, inženýringu, zkušených projektantů, pečlivé kontroly realizace staveb, včetně spolehlivého firemního zázemí. Stavíme s léty spolupráce prověřenými a spolehlivými dodavateli. Umíme a chceme naše zkušenosti předat novým nadšeným a talentovaným kolegům, motivovaným lidem z oboru rádi umožníme profesní nebo kariérní růst, investujeme do odborného vzdělávání a podpory zaměstnancům, jsme stabilním zaměstnavatelem. Jako jednička na trhu v ČR, a díky mnoha novým rezidenčním projektům, v současné době výrazně personálně posilujeme. Proto chceme náš tým zkušených projektantů technické infrastruktury rozšířit o dalšího kolegu. Vaší náplní práce bude zejména: - zastřešení a koordinace projektů technické infrastruktury pro navrhované lokality; - zajištění externích projektantů včetně smluvních vztahů; - kontrola projektů vyhotovovaných externími projektanty; - koordinace projektů inženýrských sítí s ostatními profesemi; - koordinace projektů se stavbami jiných investorů; - optimalizace technických řešení, projekční práce, autorský dozor; - technická podpora při jednání s úřady a správci technické infrastruktury. Požadavky: - vysokoškolské vzdělání v oboru vodní hospodářství a vodní stavby nebo dopravní stavby - minimální praxe v oboru v délce 5 let - pokročilá znalost práce v AutoCad, MS Office - vynikající orientace ve stavebních normách a předpisech - zkušenosti s vedením týmu - řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič po Praze) Znalosti, které budou pro uchazeče výhodou: - zkušenost s projekty technické infrastruktury většího rozsahu - znalost práce v Civil 3D - autorizace v oboru IV00 Mzdové ohodnocení: 100.000,- Kč (podle praxe) Další výhody: - 5 týdnů dovolené - stravenkový paušál - mobilní telefon - nízkoúročené zaměstnanecké půjčky - karta Multisport - výhodné mobilní tarify pro rodinné příslušníky - podpora mimopracovních firemních akcí, teambuildingové aktivity - bezplatné právní a daňové konzultace v soukromých záležitostech - možnost čerpání neplaceného volna v rozsahu do 15 pracovních dnů Předpokládané datum nástupu: září až říjen 2021 nebo dohodou

Datum zveřejnění: 13. 09. 2021
Kontakt
602203019 ruzicka@vivaschool.cz
Kontaktní osoba
Tomáš Růžička

Zabýváme se návrhem interiérů pro mateřské a základní školy, naším cílem jsou originální vzhled, funkčnost a podpora rozvoje dětí školního a předškolního věku. Náplň práce je vedení zakázky od počáteční komunikace s investorem přes návrh interiéru, vypracování dokumentace pro truhlárnu po dohled nad realizací díla. Požadujeme vzdělání v oboru design nebo architektura, schopnost ovládat 3d program Rhinoceros + Vray nebo sketchup + Vray včetně vypracování 2d výkresové dokumentace nábytku, dobré komunikační schopnosti a radost z kreativní práce. Životopisy a portfolia posílejte na adresu info@vivaschool.cz, naši dosavadní práci si můžete prohlédnout na webových stránkách www.vivaschool.cz

Datum zveřejnění: 13. 09. 2021
Kontakt
731 900 280, personalni@sfdi.cz
Kontaktní osoba
Hana Rentková - SFDI

Vaším úkolem bude: posuzování projektových dokumentací zejména z hlediska souladu s vyhl. č. 398/2009 Sb. a dalších předpisů, posuzování a evidence jednotlivých žádostí o poskytnutí příspěvků k financování formou poskytování příspěvků na opatření ke zvýšení bezpečnosti nebo plynulosti dopravy nebo opatření ke zpřístupňování dopravy osobám s omezenou schopností pohybu nebo orientace a na výstavbu, modernizace, nebo opravy místních komunikací nebo veřejně přístupných účelových komunikací v místech, kde stavební objekty těchto místních komunikací nebo veřejně přístupných účelových komunikací kříží dálnice, silnice, celostátní nebo regionální dráhy nebo dopravně významné vnitrozemské vodní cesty, konzultace projektových dokumentací s žadateli o poskytnutí příspěvků a projektanty, posuzování změn projektů z hlediska technického řešení, komunikace se zástupci měst, obcí a dalšími příjemci, příprava podkladů pro jednání Výboru SFDI. Základní předpoklady žadatele na obsazení služebního místa: občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, věk 18 let, plně svéprávný, bezúhonný, zdravotní způsobilost, úplné vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském stupni odborně zaměřené vzdělání v oboru stavebnictví, architektura, nebo doprava a spoje. Očekáváme od Vás: základní orientace v projektové dokumentaci! pečlivost, odpovědnost a pozitivní přístup k práci, komunikační a organizační dovednosti, uživatelská znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, Outlook), samostatnost. Nabízíme: služební poměr na plný/zkrácený úvazek na dobu neurčitou (možnost sladění pracovního a osobního života, možnost práce při VŠ studiu), stabilní zázemí veřejné instituce, zajímavou práci v oblasti financování dopravní infrastruktury, odpovídající finanční ohodnocení v rámci 12. platové třídy dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů, možnost přiznání motivujícího osobního příplatku, možnost další odborného vzdělávání a osobního růstu, pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, výuku anglického jazyka, příjemné pracovní prostředí s velmi dobrou dopravní dostupností. UPOZORNĚNÍ: Výběrové řízení se řídí zákonem č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů. Podrobné informace a postup podání žádosti do výběrového řízení naleznete na https://www.sfdi.cz/povinne-zverejnovane-informace/uredni-deska/ Lhůta pro podání žádostí je do 12.10.2021 Informace o zpracování osobních údajů Správce osobních údajů: Státní fond dopravní infrastruktury, Sokolovská 1955/278, 190 00 Praha 9. Pověřenec pro ochranu osobních údajů: Ing. Jakub Voneš, e-mail: poverenec"zavináč"sfdi.cz, tel: 266 097 309. Uvedené osobní údaje jsou zpracovávány za účelem vedení a archivování spisu výběrového řízení, příp. osobního spisu zaměstnance, a komunikace mezi správcem a žadatelem. Osobní údaje budou uloženy po nezbytně dlouho dobu. Právním titulem zpracování je splnění právní povinnosti. Pro nepovinné osobní údaje je právním titulem zpracování oprávněný zájem správce. Proti zpracování osobní údajů na základě oprávněného zájmu správce máte právo podat námitku správci na výše uvedené kontakty. Více o zpracování vašich osobních údajů, o svých právech a o způsobu jejich uplatnění se dozvíte na webové adrese: www.sfdi.cz/gdpr.

Datum zveřejnění: 13. 09. 2021
Kontakt
nemec@nemecpolak.cz
Kontaktní osoba
Ivan Němec

NĚMEC POLÁK, spol. s r.o. je stabilní společnost s dlouholetými zkušenostmi s projektováním pozemních staveb všech druhů působí na trhu od r. 1997. Rozšiřujeme náš tým a přijmeme na HPP statiky s praxí, nebo bez praxe, i absolventy VŠ. Ke mzdě navíc příspěvek na stravné, pracovní volno. Pracoviště Hradčanská Office center přímo na metru. Ozvěte se optimálně na výše uvedený mail. těšíme se na Vás. Ivan Němec, jednatel.

Datum zveřejnění: 09. 09. 2021
Kontakt
tomas.hromadko@prochazkapartners.cz
Kontaktní osoba
Tomáš Hromádko

Jsi student, absolvent nebo už máš něco za sebou? Staň se jedním z nás! Hledáme kreativního a optimistického kolegu/kolegyni na pozici junior architekta, který/á bude pracovat pod vedením zkušenějších kolegů na úžasných projektech kancelářských prostor. CO TĚ ČEKÁ? Budeš členem týmu architektů a projektantů pracujících na návrzích převážně interiérů kancelářských prostor. :-) Hlavní pracovní náplní bude zpracování projektů interiéru – od koncepční studie až po rozkreslení atypického nábytku. Kromě navrhování a zpracovávání výkresové dokumentace bude junior architekt vytvářet i vizualizace interiérů ve vysoké kvalitě. PROČ MY? - Dobře odvedenou práci dokážeme náležitě finančně ohodnotit - Budeš spolupracovat na zajímavých projektech kancelářských prostor pro nadnárodní firmy - Budeš se moci realizovat, uplatnit své tvůrčí nadání a získat velmi cenné zkušenosti - Jsme pořadatel soutěže “Kanceláře roku” – můžeš být součástí - Pracujeme v moderních designových kancelářích na Václavském náměstí - Budeš se učit od zkušených profesionálů v oboru komerčních nemovitostí - Jsme tým mladých lidí, kteří důvod k oslavě vždy najdou :) - Máme řadu benefitů - ginový bar, zvýhodněnou Multisport kartu, teambuildingové akce, kurzy angličtiny zdarma, občerstvení na pracovišti JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME? - Studuješ nebo jsi absolventem VŠ, obor architektura/stavitelství - Umíš samostatně vytvořit kvalitní vizualizaci - Zajímáš se o návrhy interiérů kancelářských prostor a umíš zpracovat studii projektu/interiéru - Umíš zpracovat prezentaci v InDesign - Umíš pracovat v programech ArchiCAD/AutoCAD a MS Office Zaujali jsme Tě? Dej nám o sobě vědět ;)

Datum zveřejnění: 08. 09. 2021
Kontakt
Tel.: 724 769 069, Email: info@celet.cz
Kontaktní osoba
Celet s.r.o.

Hledáme kolegu na pozici stavbyvedoucí pro stavby na území České republiky. Jako OSVČ, nebo do zaměstnaneckého poměru. Nutností je autorizační osvědčení v oboru pozemních staveb a řidičský průkaz B. Pro více informací volejte na +420 724 769 069 nebo piště na email info@celet.cz.

Datum zveřejnění: 06. 09. 2021
Kontakt
info@cimburekmartin.cz, +420 724 906 506
Kontaktní osoba
Martin Cimburek

Dobrý den, poptávám stavbyvedoucího (s autorizací pro pozemní stavby) pro investora rodinného domu v Proseči nad Nisou v libereckém kraji.

Datum zveřejnění: 01. 09. 2021
Kontakt
katerina.milerova@peopledrive.cz
Kontaktní osoba
Kateřina Milerová

Chcete být u zrodu nového oddělení? Konkrétně odd.linkařů ve stabilní energetické společnosti, která pro vás má připraveny zajímavé projekty a ráda spojí své úspěchy s vašimi? Chcete zúročit své zkušenosti? Vybudovat tým profesionálů? Zkrátka, chcete být při tom? V našem inzerátu se dozvíte detaily pracovní náplně a další informace. Jaké budou vaše odpovědnosti: - vybudovat a vést tým cca 7-9 "linkařů" - dohlížet na hladký chod zakázek v rámci celé ČR - zajišťovat odborný dohled nad technickým provedením zakázek - komunikovat napříč týmy, dále se zadavatelem a subdodavateli - řešit aktuálně vzniklé situace na projektech, koordinovat práci týmu, hledat řešení - spolupodílet se na budování dobrého jména firmy vysokou profesní úrovní vyhotovení zakázek Co vám můžeme nabídnout: - prostor pro seberealizaci a využití nabytých zkušeností - spolupracovníky na vysoké profesní úrovni - spolupráci na zajímavých a velkých projektech v rámci celé ČR - mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti dané pozice - bezpečný a pohodlný služební vůz i k soukr.účelům - možnost firemního ubytování nedaleko centrály v Praze - další zaměstnanecké benefity jako stravenky, 5 týdnů dovolené, 2 sick-day a další Pošlete nám svůj životopis, pokud máte: - relevantní praxi v oboru zaměřeném na VN a VVN - VŠ vzdělání technického směru - schopnost sestavit a vést tým - autorizaci ČKAIT - Vyhlášku 50/ 1978 Sb. - ochotu cestovat v rámci ČR Místo výkonu práce: centrála v Praze, lokality realizací jednotlivých projektů v rámci celé ČR Možnost nástupu: dohodou

Datum zveřejnění: 01. 09. 2021
Kontakt
katerina.milerova@seznam.cz
Kontaktní osoba
Kateřina Milrová

Pro stavební firmu, která je součástí stabilní skupiny s českým vlastníkem, hledáme zkušené profesionály, kteří jsou připraveni samostatně vést a úspěšně dokončit stavby z oblasti pozemního stavitelství, dopravních staveb, či vodohospodářských staveb. Tuto pozici obsazujeme jednotlivě v regionech: Středočeský, Západočeský a Jihočeský kraj. Jaké budou vaše odpovědnosti: - vedení týmu při realizaci a dokončování staveb - koordinace BOZP - komunikace s kolegy v rámci firmy, se subdodavateli i se zadavatelem - dohlížet na hladký chod zakázek v rámci svěřeného regionu - řešit aktuálně vzniklé situace na stavbách - spolupodílet se na budování dobrého jména firmy vysokou profesní úrovní vyhotovení zakázek Co vám můžeme nabídnout: - prostor pro seberealizaci při vedení samostatných projektů - služební vůz, notebook, mobilní telefon - příspěvek na penzijní/ životní pojištění - příspěvek na sportovní a kulturní vyžití s rodinou nebo přáteli - 25 dnů dovolené - jazykové kurzy a finanční odměny za certifikace a zvyšování odbornosti - prémie a jiné motivační složky mzdy Pošlete nám svůj životopis, pokud máte: - relevantní praxi na obdobné pozici - SŠ vzdělání se zaměřením na stavebnictví - schopnost vést tým pracovníků a odpovídat za jejich pracovní výsledky - autorizaci ČKAIT, ideálně v některém z oborů: dopravní, pozemní nebo vodohospodářské stavby - ochotu cestovat v rámci svěřeného regionu - ŘP. skupiny B, aktivní řidič Místo výkonu práce: Středočeský, Západočeský a Jihočeský kraj Možnost nástupu: dohodou