Claim management - nástavbové školení FIDIC
Klíčové slovo
CLAIM MANAGEMENT. Claim Management zhotovitele podle FIDIC, Claim Management objednatele podle FIDIC, Interkulturní aspekty, Úloha právníka v Claim Managementu, Metody vyčíslování nároků, Nárok při konstruktivní akceleraci (přístup ke konstruktivní akceleraci v jednotlivých jurisdikcích), Nárok na výrobní režie v souvislosti se zpožděním (vyčíslení nároku na výrobní režii, doba, za kterou je nárok na výrobní režii uplatňován, alokace zdrojů výrobní režie), Nárok na správní režie v souvislosti se zpožděním (vyčíslení nároku na správní režii, vzorce a modely pro vyčíslení správní režie), Nárok pří ztížených podmínkách realizace, Souhrnný nárok (zkušenosti se souhrnnými nároky z Velké Británie), Souhrnné nároky v kontextu kontinentálního právního systému, Kompenzace podle NEC (New Engineering Contract)
CLAIMY. Claimy zhotovitele podle FIDIC, Claimy objednatele podle FIDIC, Předložení vyčíslení claimu (Obecné metody oceňování a vyčíslení claimu, Předložení vyčíslení claimu na prodloužení doby pro dokončení, Praktická doporučení pro uplatnění claimů na prodloužení doby pro dokončení, Ustanovení se sankčními lhůtami při pozdním oznámení claimu, Vzájemná souvislost alokace rizika a možností uplatnění claimu, Věcná podstata claimu, Limity pro zánik claimu, Hodnocení zániku konkrétního claimu, Možné přístupy při rozhodování o platnosti ustanovení se sankčními lhůtami
Účast na kterémkoli navazujícím školení je podmíněna úspěšnou certifikací ze základního školení. Předpokládá se, že účastník má již dobrý přehled o problematice vzorů FIDIC. Navazující školení bude zakončeno testem, který bude prověřovat znalosti vzorů FIDIC v kontextu dané problematiky.