Rekonstrukce Masarykova nádraží
Pořadatel
Klíčové slovo
Michal Mokrý
Tomáš Aulický
Ondřej Fulín
2. BIM2FIELD - využití digitalizace a BIM v procesu výstavby - Tomáš Aulický/Ondřej Fulín
3. Vlastní prohlídka stavby - Platforma přestřešení kolejiště a oblast Dvorany železniční stanice
4. Případné dotazy
Pražské Masarykovo nádraží prochází jedním z největších modernizačních projektů za poslední desítky let. Práce na tomto významném železničním uzlu probíhají již několik měsíců a zahrnují demolice, zemní práce, montáže technických zařízení, renovace zastřešení nástupišť, výstavbu platformy, která je nejvýraznějším prvkem celé výstavby a úpravy železničního svršku i spodku. Zmíněná platforma přestřešení kolejiště o celkové ploše přes 8000 m2 se skládá z 6 dilatačních celků a ocelového mostu, které spojují budovu CBD1 a hotel The Cloud one. Realizace probíhá v jednotlivých etapách tak, aby byl minimalizován dopad do provozu drážní dopravy. Modernizace by měla být dokončena roku 2027.