Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě

Přihlášení

Standardy pracoviště; Pravidla stěhování; Návrh dislokace kanceláří (workshop)

Standardy pracoviště; Pravidla stěhování; Návrh dislokace kanceláří (workshop)

Druh akce
seminář+webinář (online)
Trvání
8 vyučovacích hodin (6 hodin výuky)
Určeno pro: cílová skupina (projektanti, studenti…)
facility manažery, správce majetku, manažery společností, investory, projektanty, provozovatele, veřejná správa
Doprovodné výukové materiály (sborník, CD…)
Prezentační materiály v PDF formátu
Počet bodů
1.0
Archiv
Ne
Přednášející (jméno)
Ing. Ondřej Štrup
Přednášející (pracoviště)
Ing. Ondřej Štrup, IFMA Fellow - poradce a lektor FM Institute/Hein Consulting
Ing. arch. Zdeněk Rudovský - Architekt a projektant ve společnosti Atelierdejvice
Tomáš Podrazil - Obchodní ředitel ve společnosti Stěhování Podrazil s.r.o.
Hlavní odborné téma – program akce
Pracovní prostor významně ovlivňuje výkonnost a pohodu pracovníka. Forma a vzhled kanceláře se postupně vyvíjela od samostatných kanceláří přes zcela velkoplošné kanceláře až k dnešním flexibilně sestavovaným prostorám. V rámci semináře si projdeme základní typy kanceláří, jejich výhody a nevýhody, seznámíme se s tím, jak kanceláře (ale i průmyslové pracoviště) ovlivňují naše výkony. V krátkém bloku budete seznámeni s možnostmi a riziky, které přináší stěhování (získáte poznatky jak “ohlídat” stěhovací společnost). V hlavním bloku se seznámíte se základními parametry pracovišť (hygienickými, fyzikálními, estetickými atd.). Prakticky si pak vyzkoušíte alespoň základní rozvržení pracovní prostory administrativního patra modelové budovy.
- Základní typy kancelářských prostor
- Význam pracovního prostředí pro výkon
- Jaký má pracovní prostor vliv na pracovníka
- Ukázky různých řešení kanceláří
- Základní pravidla a opatření při stěhování
- Hygienické požadavky na pracoviště
- Prostorové a fyzikální nároky pracoviště
- Metodika tvorby kancelářské dispozice
- Workshop s praktickou tvorbou kanceláře
Typ
A
Zpětná vazba – hodnocení účastníky (ano / ne)
Zpětná vazba – hodnocení účastníky
Souhlas se zpoplatněním
ANO

Pracovní prostory (hlavní těžiště je zde kladeno na kancelářské objekty) musí splňovat legislativní, ale i ergonomické, fyzikální a estetické požadavky. Tyto parametry obvykle zajišťuje architekt a projektant. Jejich praktický dopad však pociťují jak sami pracovníci, kteří zde pracují, tak i facility manažeři/správci, kteří se musí o tyto prostory starat. Uvedením prostor do provozu však jejich celoživotní užívání teprve začíná. V následných etapách průběžně dochází k stěhování, úpravám či rekonstrukcím. Facility manažeři se proto musí s touto problematikou plně seznámit. Informace tohoto semináře/webináře by však mohly být zajímavé i pro projektanty, developery, investory i stavbaře. Seminář je součástí rekvalifikačního kurzu facility manažera akreditovaného MŠMT.