Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě

Přihlášení

KONFERENCE VODA, VYTÁPĚNÍ, CHLAZENÍ

KONFERENCE VODA, VYTÁPĚNÍ, CHLAZENÍ

Druh akce
konference
Trvání
05.00
Určeno pro: cílová skupina (projektanti, studenti…)
projektanty, montážní a servisní firmy, bytová družstva, stavební úřady, stavební firmy, investory, studenty,
Doprovodné výukové materiály (sborník, CD…)
odborné přednášky, doprovodné materiály
Počet bodů
1.0
Archiv
Ne
Přednášející (jméno)
Ing. Dagmar Kopačková, Ph.D., TOPINFO s.r.o.
Přednášející (pracoviště)
Bohuslav Hamrozi CTI ČR, Ing David Behner FV-Plast a.s.Ing. Josef Hodboď TOPINFOs.r.o., Ing Zdeněk Lyčka, ENBRA,a.s.,Ing.Jakub Vrána,PhD.Stavební fakulta VUT Brno,Wavin Czechia s.r.o.,Ing. Jaroslav Kmoch TESTO, GROHE, RNDr. Jiří Kopačka
Hlavní odborné téma – program akce
I.BLOK: PODLAHOVÉ VYTÁPĚNÍ
II. BLOK: VÝMĚNA KOTLŮ
III. BLOK: ZKOUŠENÍ VODY A KANALIZACE
IV. BLOK. ZJIŠŤOVÁNÍ PORUCH SYSTÉMŮ VYTÁPĚNÍ A VNITŘNÍHO VODOVODU A KANALIZACE A JEJICH OPRAVA
V.BLOK: GDPR A EET PRO ŘEMESLNÍKY
Typ
A
Zpětná vazba – hodnocení účastníky (ano / ne)
Zpětná vazba – hodnocení účastníky
Souhlas se zpoplatněním
ANO

Konference Voda, vytápění, chlazení

I.BLOK: PODLAHOVÉ VYTÁPĚNÍ
Jaké jsou důležité body kordinace profesí topenář - podlahář při pokládce podlahové krytiny na podlahové vytápění?
Podlahové vytápění i chlazení v jednom, perspektivní systém pro nízkoenergetikcé domy pro bydlení, průmysl i administrativu.

II. BLOK: VÝMĚNA KOTLŮ
Projekt Výměny kotlů na TZB-info
Zkušenosti soudního znalce z praxe výměn
Nabídka pro výměnu kotlů

III. BLOK: ZKOUŠENÍ VODY A KANALIZACE
Stavební fakulta VUT Brno, Ústav TZB – jaké varianty zkoušek uvádí platné normy, jak uvádět tlakové zkoušky v projektu, jak zkoušky provádět a dokumenty o zkoušce důležité pro investora.
Zkoušení vzduchem pro nový systém pro vnitřní instalace

IV. BLOK. ZJIŠŤOVÁNÍ PORUCH SYSTÉMŮ VYTÁPĚNÍ A VNITŘNÍHO VODOVODU A KANALIZACE A JEJICH
OPRAVA
Detekce úniku otopné vody a vody z vodovodního potrubí
Ochrana před vytopením
Ukázky nových postupů v oblasti servisních činností. Zajímavé razantní snížení čekací doby na servisní zásah s cílem zlepšit služby technické podpory. Princip zefektivnění servisu spočívá v online komunikaci technika na místě závady s expertem, který může z jedné centrály pomáhat mnoha méně zkušeným kolegům.
Detektor úniku a zamrznutí vody W1 Wi-Fi

V.BLOK: GDPR A EET PRO ŘEMESLNÍKY
Rok zkušeností s GDPR se zaměřením na firmy, které se zabývají montáží a servisem
EET přede dveřmi – co se změní pro řemeslníky