Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě

Přihlášení

Referent/ka stavebního úřadu Ž

Referent/ka stavebního úřadu Ž

město Žamberk
www.zamberk.cz

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
č. j. MUZBK-07535/2025

Ing. Marcel Klement, MPA, tajemník Městského úřadu Žamberk, vyhlašuje dle § 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,
ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na pozici:

referent/referentka stavebního úřadu
pracovní poměr na dobu neurčitou
platová třída 11

Požadujeme:
• vzdělání prioritně:
a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo
b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo
c) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo
d) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví,
e) minimálně však střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví;
• dále: řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič, dobré komunikační schopnosti, výbornou znalost a samostatnou práci na PC, odolnost proti stresu, samostatnost, odpovědnost, schopnost týmové spolupráce, časovou flexibilitu;
• výhodou: praxe na stavebním úřadu, znalost stavebního zákona, správního řádu a zákona o obcích, zkouška odborné způsobilosti stavebního řádu.

Předpoklady:
státní občanství ČR, u cizího státního občana trvalý pobyt v ČR, dosažení věku 18 let, svéprávnost, bezúhonnost.

Popis činnosti:
výkon stavebního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností, zabezpečení výkonu státní správy v přenesené (pověřené) působnosti městského úřadu, vykonávání správních činností ve věcech povolování staveb nebo zařízení, jejich změn, povolování změn využití území, dělení nebo scelování pozemků, vydávání rozhodnutí nebo opatření obecné povahy o stanovení ochranného pásma, vedení kolaudačního řízení a povolování změn v užívání stavby, povolování a nařizování odstranění staveb a poskytování předběžných informací v rámci své působnosti.

Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro zaměstnance.
V souvislosti s trvajícím pracovním poměrem je možné uzavřít dohodu o nájmu služebního bytu.

Platové podmínky:
řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády
č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; platová třída 11 - platový tarif od 26.680 Kč ( zaručený plat: 33.280 Kč) do 38.570 Kč dle započitatelné praxe; po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku.

Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče, kontaktní spojení.

Informace o rozsahu zpracování osobních údajů uchazeče jsou uvedeny ve formuláři "Přihláška do výběrového řízení", která je přílohou tohoto oznámení, nebo na www.zamberk.cz, úřední deska, personální záležitosti.

K přihlášce je nutno přiložit:
• motivační dopis,
• strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, lze ho nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, kterou lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.

Předpokládaný termín nástupu: možno ihned, příp. dle dohody

Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk

Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 24.03.2025 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk.
Telefon: 465 670 200, e-mail: r.krenova@zamberk.eu.

Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SUUP“

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.

Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy.
Náležitosti přihlášky jsou povinně poskytovanými údaji v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů. Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze zaměstnancům zajišťujícím administraci výběrového řízení
a členům výběrové komise.
Po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny přílohy zaslané
s přihláškou do výběrového řízení. V případě, že se zásilka vrátí jako nedoručená, budou všechny dokumenty uchazeče skartovány.
Podle ust. § 9 odst. 6 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
a o změně některých zákonů, nesou uchazeči náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vznikly.

Ing. Marcel Klement, MPA, v. r.
tajemník městského úřadu

Žamberk, 24.02.2025

Kontakt
r.krenova@zamberk.eu
Kontaktní osoba
Mgr. Radomíra Křenová
Typ inzerátu
Nabízejí práci