Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě

Přihlášení

Standardy pracoviště; Pravidla stěhování; Návrh dislokace kanceláří (workshop)

Standardy pracoviště; Pravidla stěhování; Návrh dislokace kanceláří (workshop)

Druh akce: seminář + webinář (online)

Odborný garant: Ing. Ondřej Štrup

Přednášející:

Ing. Ondřej Štrup, IFMA Fellow - poradce a lektor FM Institute/Hein Consulting
Ing. arch. Zdeněk Rudovský - Architekt a projektant ve společnosti Atelierdejvice
Tomáš Podrazil - Obchodní ředitel ve společnosti Stěhování Podrazil s.r.o.

Hlavní odborné téma – anotace:

Pracovní prostory (hlavní těžiště je zde kladeno na kancelářské objekty) musí splňovat legislativní, ale i ergonomické, fyzikální a estetické požadavky. Tyto parametry obvykle zajišťuje architekt a projektant. Jejich praktický dopad však pociťují jak sami pracovníci, kteří zde pracují, tak i facility manažeři/správci, kteří se musí o tyto prostory starat. Uvedením prostor do provozu však jejich celoživotní užívání teprve začíná. V následných etapách průběžně dochází k stěhování, úpravám či rekonstrukcím. Facility manažeři se proto musí s touto problematikou plně seznámit. Informace tohoto semináře/webináře by však mohly být zajímavé i pro projektanty, developery, investory i stavbaře. Seminář je součástí rekvalifikačního kurzu facility manažera akreditovaného MŠMT.

Hlavní odborné téma – program akce:

Pracovní prostor významně ovlivňuje výkonnost a pohodu pracovníka. Forma a vzhled kanceláře se postupně vyvíjela od samostatných kanceláří přes zcela velkoplošné kanceláře až k dnešním flexibilně sestavovaným prostorám. V rámci semináře si projdeme základní typy kanceláří, jejich výhody a nevýhody, seznámíme se s tím, jak kanceláře (ale i průmyslové pracoviště) ovlivňují naše výkony. V krátkém bloku budete seznámeni s možnostmi a riziky, které přináší stěhování (získáte poznatky jak “ohlídat” stěhovací společnost). V hlavním bloku se seznámíte se základními parametry pracovišť (hygienickými, fyzikálními, estetickými atd.). Prakticky si pak vyzkoušíte alespoň základní rozvržení pracovní prostory administrativního patra modelové budovy.

  • Základní typy kancelářských prostor
  • Význam pracovního prostředí pro výkon
  • Jaký má pracovní prostor vliv na pracovníka
  • Ukázky různých řešení kanceláří
  • Základní pravidla a opatření při stěhování
  • Hygienické požadavky na pracoviště
  • Prostorové a fyzikální nároky pracoviště
  • Metodika tvorby kancelářské dispozice
  • Workshop s praktickou tvorbou kanceláře

Trvání akce: 8 vyučovacích hodin (6 hodin výuky)

Cílová skupina: určeno pro facility manažery, správce majetku, manažery společností, investory, projektanty, provozovatele, veřejná správa

Datum: 2.11.2022 9:00h

Místo konání: Hotel Congress/Tristar (salonek Tribun), resp. virtuálně MS Teams, U Sluncové 71/14, Praha 8 - Karlín

Vložné: 4250 Kč

Sleva pro členy ČKAIT: 2500 Kč

Přihlašení na akci zde: https://www.fminstitute.cz/prehled-kurzu-seminaru-a-webinaru/#vechny

Do poznámky napište: Člen ČKAIT, bude Vám započítána sleva

Termín