Vedení týmů - webinář soft skills
Přednášející: RNDr. Eva Weberová, ACC (ICF), Leadership Professional Coach & Mentor
Anotace:
Webinář se zaměřuje na týmové role, fungování, dovednosti a akce, které vedoucím pracovníkům napomáhají k tomu, aby svoje projekty vedli úspěšně a bez zbytečného stresu. V rámci webináře si účastníci naplánují konkrétní kroky, kterými posunou fungování svého týmu ke své spokojenosti.
Program:
- Role - role vedoucích pracovníků a týmu
- Fungování - proces, pravidla, firemní kultura, motivace, inspirace
- Dovednosti - 5 klíčových dovedností vedoucích pracovníků
- Akce – v čem pokračovat a od čeho upustit. Jasné konkrétní kroky na základě uvědomění z webináře.
Výzva účastníkům:
Zde bude zveřejněn krátký dotazník, kterým chceme ještě před webinářem zjistit konkrétnější potřeby a přání pro zaměření webináře. Cílem je maximální praktičnost a okamžitá využitelnost v praxi jednotlivých účastníků.
Webinář bude pojat nejen jako výklad, ale především jako série tipů, sdílení zkušeností a odpovídání na Vaše dotazy. Aby mohla lektorka kurz co nejlépe „vyladit“ přesně pro Vás, prosíme o zodpovězení krátkého dotazníku: https://forms.gle/Q1fYtLWdAGrMqbRY7 Děkujeme za vyplnění nejpozději do pátku 2.6. 2023.
ORGANIZACE: OK Plzeň - Hana Hričinová, e-mail: plzen@ckait.cz, tel.: 734 860 963
TECHNICKÉ ZAJIŠTĚNÍ: Středisko informačních technologií ČKAIT - Petr Javorik, e-mail: webmaster@ckait.cz, tel.: 227 090 218
TERMÍN KONÁNÍ: 8. 6. 2023 od 09.00 hod. (délka trvání cca 4 hod.)
Členové ČKAIT mají vzdělávání zdarma. Stejně tak zdarma poskytuje Komora vzdělávání členům ČSSI a případně studentům odborných škol stavebních. Odborná veřejnost se může akcí Komory zúčastnit, ale je povinna uhradit ADMINISTRATIVNÍ poplatek ve výši 800 Kč. Členové ČKA (architekti) mají administrativní poplatek snížen na částku 500 Kč. Uhraďte na účet Komory 109270792/0300, v. s. datum akce 08062023 , do poznámky: Pořadatel akce: OK Plzeň, jméno účastníka, druh akce - webinář. Potvrzení o platbě zašlete na plzen@ckait.cz, přijde Vám potvrzení o registraci. V den přednášky Vám přijdou přihlašovací údaje.
Technické informace a požadavky:
- Adresa: internetový odkaz bude zaslán na Váš email den před konáním (proto je email při přihlášení povinný)
- Datová linka: >1 Mb/s
- Audio vybavení: reproduktory/sluchátka
- Webový prohlížeč: podpora (přehrávání) HTML5
Webinář je možné absolvovat nejen živě, ale i se zpožděným začátkem. To znamená, že osoba přihlášená v kalendáři akcí může tento webinář zhlédnout i později, a to až do cca 8 hod. ráno následujícího dne (dtto „červené tlačítko“ u TV; upozorňujeme, že již není přístupný chat). I toto zhlédnutí je akreditováno v rámci CŽV. Všem, kteří absolvují webinář bez ohledu na to, zda online nebo zpožděně, bude zasláno potvrzení o účasti. Pozor, zpožděné zhlédnutí není totéž jako záznam webináře.
Webinář je akreditován v projektu Celoživotního vzdělávání ČKAIT a je hodnocen 1 bodem. Více informací o semináři naleznete v databázi CŽV.
Poznámka: Svoji neúčast omlouvejte nejpozději den před termínem konání. Autorizované osobě, která v průběhu kalendářního roku CŽV (leden-prosinec) dosáhne tří neomluvených absencí, nebude od data třetí absence umožněna on-line registrace na akce ČKAIT po dobu následujících 12 měsíců.