Zvýšení bezpečnosti na tratích D3 a problematika ETCS při jeho zavádění
Klíčové slovo
Ing. Polcar Ladislav - AK signal Brno a.s.
Ing. Višnovský Karel - AŽD Praha s.r.o.
Ing. Frýbort - AŽD Praha s.r.o.
Ing. Tesař Miroslav - PRAKAB
Ing. Pelc - SUDOP Brno s.r.o.
Ing. Švíka Jan AŽD Praha s.r.o.
Ing. Štěpánek - GŘ ČD Cargo, a.s
Ing. Semerád Správa železnic s.o.; SSZT Pardubice
2. Zabezpečení trati D3 Karlovy Vary – Potůčky zařízením od firmy AK signal Brno a.s. - Ing. Polcar Ladislav
AK signal Brno a.s.
3. Implementace Koncepce zvyšování bezpečnosti na tratích D3 - Ing. Višnovský Karel AŽD Praha s.r.o.
4. Radiobox - bezdrátový bezpečný přenos informací - Ing. Frýbort AŽD Praha s.r.o.
5. Možný způsob ochrany sdělovacích a zabezpečovacích vedení a zařízení před nebezpečnými,
rušivými vlivy elektrické trakce 25 kV, 50 Hz - Ing. Tesař Miroslav PRAKAB
6. Simulace zátěže trakčního vedení a rozmístění napájecích stanic ve vazbě na propustnost
tratí. Možné využití pro konfiguraci traťových úseků tratí s výhradním provozem ETCS - Ing. Pelc SUDOP Brno s.r.o.
7. Výhradní provoz ETCS z pohledu dopravce - Ing. Štěpánek GŘ ČD Cargo, a.s
8. Údržba traťové část ETCS v podmínkách Správy železnic - Ing. Semerád Správa železnic s.o.; SSZT Pardubice
9. Implementace ETCS na lokomotivách - Ing. Švíka Jan AŽD Praha s.r.o.
1) Možnosti zvýšení bezpečnosti na tratích se zjednodušeným způsobem řízení dopravy.
Modernizace zabezpečovacích a telekomunikačním zařízení na takovýchto tratích Správy
železnic.
2) Seznámení s návrhem a realizací modernizace trati Karlovy Vary – Potůčky.
3) Implementace Koncepce zvyšování bezpečnosti na tratích se zjednodušeným způsobem řízení
dopravy.
4) Bezdrátový bezpečný přenos informací jako podpůrný prvek pro bezpečný přenos dat.
5) Možnost ochrany sdělovacích a zabezpečovacích kabelových vedení před rušivými vlivy
elektrické trakce 25 kV, 50 Hz při změně z napájecí trakce 3 kV ss.
6) Způsob navrhovaní trakčního vedení a napájecích stanic pomocí simulace zátěže trakčního
vedení. Využití výsledků této metody pro stanovení maximální propustnosti vlaků v daném
traťovém úseku s ohledem na projektování a výstavbu ETCS.
7) ETCS z pohledu dopravce ČD Cargo, zkušenosti z údržby a provozu. Implementace ETCS na
lokomotivách dopravců.